سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنتور

دوشنبه 87/1/26 :: ساعت 10:14 صبح

سوسن اصلانی

خبرگزاری فارس: سوسن اصلانی آهنگساز،نت‌های قطعات خود را در قالب کتابی با عنوان «خسرو و شیرین» منتشر می‌کند.

سوسن اصلانی همسر استاد دهلوی

سوسن اصلانی آهنگساز و نوازنده سنتور در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس گفت:این کتاب که به صورت آموزشی به معرفی و آموزش دستگاه‌های نوا،بیات ترک و راست پنجگاه می‌پردازد شامل تمامی قطعات ساخته شده من در این دستگاه‌هاست.
وی افزود:این کتاب یک مجموعه کامل از تصنیف،پیش در آمد ،چهارمضراب و ... است که به زودی توسط انتشارات ماهور در بازار کتاب منتشر خواهد شد.
سرپرست گروه موسیقی خجسته ادامه داد:من قصد دارم سی دی این قطعات همراه با کتاب آن منتشر شود و از آنجایی که تمامی این آثار را همراه با گروه خجسته به صورت کنسرت به روی صحنه برده‌ام اگر ناشر این امکان را به بنده بدهد همان فیلم‌های کنسرت را به صورت تصویری منتشر خواهم کرد در غیر این صورت با سنتور،تنبک و آواز آنها را ضبط و انتشار خواهم داد.
این آهنگساز بیان داشت:به دنبال انتشار این کتاب دیگر دستگاههای موسیقی را نیز به صورت قطعات ساخته شده خودم در قالب کتاب منتشر خواهم کرد.
این نوازنده سنتور با اشاره به انتشار سی‌دی کتاب«رقص بهار» گفت:تابستان سال گذشته این کتاب شامل مجموعه‌ای از فرم‌های موسیقی ایران در آواز اصفهان منتشر شد که در آینده سی‌دی آن را نیز منتشر می‌کنم.
اصلانی در خاتمه در خصوص برگزاری کنسرت در تهران خاطر نشان کرد:سال گذشته که کنسرتی را برگزار نکردیم برای امسال نیز تاکنون برنامه‌ریزی خاصی انجام نداده‌ایم.


نوشته شده توسط: سعید خلیلی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دانلود فیلم
[عناوین آرشیوشده]

  • سنتور
  •